You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
אושרו מינויי מאמני נבחרת נוער ב' ונבחרות נערים
מרעננים שורות בנבחרות (צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל)

אושרו מינויי מאמני נבחרת נוער ב' ונבחרות נערים

הוועדה המקצועית בהתאחדות לכדורגל אישרה מינוי של 4 כדורגלני עבר לתפקידי מאמני נבחרות הנערים השונות, שבעברם שיחקו בנבחרות הצעירות. הפרטים במלואם בכתבה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

הוועדה המקצועית התאחדות לכדורגל הודיעה על שורה של מינויים לתפקידי האימון בנבחרות הנערים ובנבחרת נוער ב', כשחשוב לציין ולהדגיש - את הנבחרת הצעירה ימשיך לאמן גיא לוזון ואת נבחרת נוער א' ימשיך לאמן אופיר חיים. חשוב להדגיש: המינויים טעונים את אישור הנהלת ההתאחדות לכדורגל. משה (שינו) זוארץ, יו״ר ההתאחדות לכדורגל: ״בסיומו של הליך מקצועי ולאחר דיון ארוך ופורה, התגבשה הסכמה של כל חברי הוועדה לאשר את המלצות המנהל הטכני האמון לבחירת המאמנים, זאת בהתאם לאופי הפעילות, היעדים והשאיפה להעמיד את הצוותים המקצועיים הטובים ביותר לפיתוח עתיד הנבחרות והכדורגל שלנו״.

גיא צרפתי יאמן את נבחרת נוער ב' במקומו של איתי מרדכי, שמונה למאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה. צרפתי שימש כעוזרו של ברק בכר בעונות האחרונות, היה שותף בכיר ל-3 זכיות של מכבי חיפה באליפות המדינה ולהצלחות מרשימות במסגרת האירופאית. בעונה האחרונה שימש כעוזרו של ברק בכר באימון הכוכב האדום בלגרד, עד לסיום דרכם במועדון. לאחר מכן, אימן מספר חודשים את קבוצת הבוגרים של מכבי נתניה. בעבר אימן את קבוצת הנוער של מכבי ת"א והוביל אותה לזכייה באליפות.

כשחקן גיא צרפתי רשם 6 הופעות במדי נבחרת נערים ב' - בהן כבש 3 שערים, 7 הופעות רשם במדי נבחרת הנוער - בהן כבש שער אחד והיה שותף בכיר לעליית הנבחרת לאליפות אירופה בשנת 98. כמו כן, גיא צרפתי רשם 15 הופעות במדי הנבחרת הצעירה וכבש בשורותיה 3 שערים. בנבחרת הבוגרת רשם 4 הופעות. כשחקן שיחק כקשר 50/50 במכבי ת"א - קבוצת נעוריו, עירוני קרית שמונה, הפועל ת"א והפועל פ"ת. 


גיא צרפתי, הציג מערך עם חמישה שחקני הגנה (אופיר מגדל)
תופס פיקוד על נבחרת הנוער. גיא צרפתי (צילום: אופיר מגדל)

אריק בנאדו יאמן את נבחרת נערים א' והוא מחליף את גדי ברומר, שעבר לתפקיד המנהל המקצועי במחלקת הנוער של מכבי ת"א. אריק בנאדו בלם עבר מהמעוטרים בכדורגל הישראלי, זכה ב-17 תארים קבוצתיים עם בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, קבוצת נעוריו, עמה שיחק גם בשלב הבתים של ליגת האלופות. אריק בנאדו רשם 94 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת ומדורג 3 בטבלת ההופעות בכל הזמנים. כמו כן, רשם 39 הופעות במדי הנבחרת הצעירה ואף כבש בשורותיה שער אחד, לרשותו גם 7 הופעות במדי נבחרת נערים ב' בשורותיה כבש שער אחד.

לאחר פרישתו ממשחק אימן כשליש עונה את קבוצת הנוער של מכבי חיפה, בהמשך אימן לעוד עונה ושני שלישים את קבוצת הבוגרים, שימש כעוזר מאמן הנבחרת הבוגרת וניסה את מזלו כמאמן קבוצות הבוגרים של בני יהודה ת"א והפועל ר"ג ובהמשך אימן עונה נוספת בקבוצת הנוער של מכבי חיפה ולאחר מכן שימש תקופה קצרה כעוזרו של רוני לוי באימון הפועל באר שבע. בעונות האחרונות בנאדו הוא אחד מהשותפים באקדמיית AFEX ובעונה שעברה עבד כמאמן הגנה במחלקת הנוער של הפועל ת"א.

אריק בנאדו (חגי מיכאלי)
שוב במשימה לאומית. אריק בנאדו (צילום: חגי מיכאלי)

דני בונדר יאמן את נבחרת נערים ב', לאחר פרק ארוך כמאמן קבוצת הנוער של הפועל רעננה, אותה הוביל בשנת 2018 לזכייה ראשונה והיסטורית בגביע המדינה. את מקומו של בונדר יתפוס ניצן דמארי, שאימן את נבחרת נערים ב'. במהלך התקופה שימש תקופה קצרה כמנהל המקצועי במחלקת הנוער של בני יהודה ת"א.  כשחקן שיחק כמגן ימני ונאלץ לפרוש בגיל 24, לאחר שאייש את עמדת המגן הימני בשורות הפועל ת"א - קבוצת נעוריו ועוד שתי עונות בעירוני קרית שמונה. דני בונדר רשם 7 הופעות בנבחרת הבוגרת ועוד 4 הופעות במדי הנבחרת הצעירה.

דני בונדר (רדאד ג'בארה)
מסיים פרק נכבד בהפועל רעננה. דיני בונדר (צילום: רדאד ג'בארה)

יוסי שבחון יאמן את נבחרת נערים ג'. יוסי שבחון אימן בשנים האחרונות כמאמן העשרה באקדמיית AFEX. כשחקן שיחק כקשר קדמי, במרבית הקריירה בהפועל פ"ת - קבוצת נעוריו, בהמשך שיחק במכבי ת"א, הפועל ת"א, הפועל באר שבע ומכבי הרצליה. במדי נבחרת נערים ב' רשם 9 הופעות ובהן כבש 2 שערים, במדי הנבחרת הצעירה רשם 14 הופעות ובהן כבש שני שערים ובמדי הנבחרת הבוגרת רשם 3 הופעות.

יוסי שבחון.
זה היה בעשור הקודם. יוסי שבחון במדי הפועל רמת השרון (צילום: רדאד ג'בארה)

 

 


די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

חדש באתר

דעה: קבוצות נוער אמורות להיות חלון ראווה של תוצרת מחלקת הנוער. השקעה כספית נכבדת בשחקני חיזוק עושה עוול לשחקנים ותיקים ב...